new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags:
Diumenge passat vaig tenir l'ocasió de participar a Can Vidalet d'un dels actes més emotius que se celebren a Esplugues amb motiu del Dia d'Andalusia: l'homenatge a l'ideòleg del sentit identitari andalús,
Blas Infante.No és el primer cop que assisteixo concretament a aquest acte, però d'alguna manera crec que és l'acte més romàntic i emotiu que celebra la comunitat andalusa a Esplugues, ja que recorden aquesta figura identitària del poble andalús amb uns parlaments, cant de l'himne andalús i una simbòlica entrega de clavells blancs al bust d'Infante.
Gràcies per convidar-me a aquests actes amb motiu del Dia d'Andalusia. Només amb la integració i amb respecte serem capaços de seguir convivint cívicament i refermant uns valors de respecte al territori sense renunciar en cap cas als nostres orígens.


Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat
6 de març de 2010
Homenatge a Blas Infante

1 comentaris:

Me gusta.