new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags:


Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat
21 de març de 2010
Tret de sortida als 150 anys

Aquest vespre, al Saló de Plens de l'Ajuntament, corporació i membres de la Societat Coral La Coloma i de la recentment fundada coral La Colometa, hem dut a terme un acte institucional en el qual s'ha rendit homenatge als 150 anys d'existència i de servei de la coral La Coloma a la nostra vila d'Esplugues.
El vicepresident, en Salvador Vilà ha presentat el recull d'actes que es duran a terme al llarg de l'any per tal de commemorar aquest llarg centenari, i tan ell com l'actual president, l'Alfons Sangrà han dedicat unes emotives paraules a la Coloma.
Ha acabat l'acte amb una cantada de la Colometa, la jove coral engendrada a l'Avenç i relleu generacional de La Coloma.
De ben segur que aquest 2010 serà un any ple d'èxits i d'il·lusions per aquesta coral espluguina, referent de la tradició, de la cultura catalana i de l'estima a la nostra ciutat. Moltes felicitats!