NOTES D'EN ROGER

Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat

24 d’abril de 2010

Glaç homenatja les víctimes de Txernòbil

Aquesta tarda, l'entitat Glaç Solidari ha fet un homenatge a les víctimes de la catàstrofe de Txernòbil (l'accident nuclear més greu de la història) al Parc dels Torrents, amb l'assistència del Cònsul d'Ucraïna a Barcelona i un sacerdot ortodox que ha fet una oració en record de les víctimes de la catàstrofe. Sens dubte, un acte molt emotiu per tots els qui hi hem assistit.

Des de fa diversos anys, l'"activista" (tal com l'ha anomenat el cònsul) Joan Ramon Ramia, en qualitat de president de Glaç organitza i col·labora molt estretament amb el consulat a Barcelona, tot organitzant diverses activitats per difondre i recordar aquest dramàtic esdeveniment que la història va deixar al poble ucraïnès. Sens dubte, una mostra de solidaritat digna de menció.

2 comentaris:

Molt necessari homentge!!

Sí, porten temps treballant en el tema. I aquest cas és el gran oblidat per tothom, o millor dit, per gairebé tothom.

Publica un comentari

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: