NOTES D'EN ROGER

Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat

8 d’abril de 2010

Ha mort el regidor Antonio Salazar

Avui ha mort el regidor del PSC-PSOE, Antonio Salazar, segons m'han comunicat fa una estona, per una pressumpta aturada cardiaca. Un contratemps que encara m'esgarrifa. La capella ardent serà demà a partir de les 10 del matí al saló de Plens de l'Ajuntament i l'acte de comiat a les 5 de la tarda al mateix saló de Plens.

He traslladat el condol en nom de Convergència i Unió a l'alcaldessa Pilar Díaz i al primer tinent d'alcalde del PSC-PSOE i espero fer el mateix en les properes hores amb la família d'en Salazar, qui durant molts anys per cert va ser i era en l'actualitat, regidor del barri on vaig néixer.

Descansi en pau.

0 comentaris:

Publica un comentari

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: