Bàndals al Gall

El més vist

0 comentaris:

Publica un comentari

Comentaris del missatge (Atom)## El més vist

- Així és com sento aquest canvi constitucional que impulsen les forces polítiques hegemòniques espanyoles, sempre justificant el canvi... - En menys d'una setmana he assistit a dues paelles organitzades a Esplugues. La primera d'elles vaig menjar-la diumenge passat als jardins de... - Buscava per internet alguna informació sobre l'orígen de la festivitat de Sant Esteve, per saber l'arrelament de la mateixa, per saber d'on... - Seguim trepitjant carrer. A cada visita de barri m'acompanyen membres de la meva candidatura. És el moment també de donar a conèixer l'equip...

La matinada de dilluns va convertir-se en una improvitzada foguera de Sant Joan en un cèntric carrer del barri del Gall, ja que uns bàndals van cremar literalment una desena de motos que hi havia aparcades just davant d'un local municipal. Diverses persianes de locals, un cotxe i un fanal van resultar afectats per aquesta acció bandàlica totalment intolerable. Confiem que només es tracti d'un cas puntual i que quedi aquí la cosa. Com és costum, ens vam assabentar pels veïns, ja que l'equip de govern no va comunicar res al respecte.

30 de juny de 2010

Subscriure's a:

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: