Cal erradicar les rates

El més vist

0 comentaris:

Publica un comentari

Comentaris del missatge (Atom)## El més vist

- Així és com sento aquest canvi constitucional que impulsen les forces polítiques hegemòniques espanyoles, sempre justificant el canvi... - En menys d'una setmana he assistit a dues paelles organitzades a Esplugues. La primera d'elles vaig menjar-la diumenge passat als jardins de... - Buscava per internet alguna informació sobre l'orígen de la festivitat de Sant Esteve, per saber l'arrelament de la mateixa, per saber d'on... - Seguim trepitjant carrer. A cada visita de barri m'acompanyen membres de la meva candidatura. És el moment també de donar a conèixer l'equip...

Recentment alguns veïns ens han manifestat la seva preocupació per les rates que es passegen per les rodalies de la biblioteca Pare Miquel d'Esplugues, concretament en una de les parcel·les que hi ha al carrer Doctor Ramon Turró. Doncs ahir mateix vam entrar una sol·licitud al registre municipal per tal que el govern municipal es posi en marxa amb aquest tema, enviï inspectors, tècnics raticides o el que faci falta per tal de netejar la presència d'aquests habituals i desagradables rosegadors. Segurament costi que prenguin mesures, però si més no, el debat ja està obert i ara toca que actuïn. Per salut i higiène públiques, perquè hi ha un parc i un equipament al costat d'aquest entorn, i perquè els veïns no han de veure's perjudicats per aquesta situació.

30 de juny de 2010

Subscriure's a:

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: