new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags:
Els veïns de Finestrelles ens han fet arribar el programa de la festa major del barri que es durà a terme aquest cap de setmana. De fet comença aquesta mateixa nit. Cada any m'hi passo i enguany no serà l'excepció, així que els visitarem en un moment o altre del cap de setmana. Assegurarem la visita a la paella, que això sempre és motiu de passar una bona estona.
Deixo el programa dels actes per si us hi voleu acostar.


Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat
11 de juny de 2010
Festa Major a Finestrelles

0 comentaris:
Publica un comentari
Xarxes Socials