Els veïns de Finestrelles ens han fet arribar el programa de la festa major del barri que es durà a terme aquest cap de setmana. De fet comença aquesta mateixa nit. Cada any m'hi passo i enguany no serà l'excepció, així que els visitarem en un moment o altre del cap de setmana. Assegurarem la visita a la paella, que això sempre és motiu de passar una bona estona.

Deixo el programa dels actes per si us hi voleu acostar.

NOTES D'EN ROGER

Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat

11 de juny de 2010

Festa Major a Finestrelles

0 comentaris:

Publica un comentari

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: