new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags:
Ahir vaig assistir a la inauguració de la nova residència que la Fundació Casal d'Avis d'Esplugues ha impulsat de la ma de la Fundació Fèlix Llobet i Nicolau. Un equipament ubicat a la banda sud de Ciutat Diagonal que comptarà amb més de 150 places per a gent gran, i un centre de dia.
A la inauguració va assistir en Montilla i entre els parlaments va participar na Mª Rosa Campreciós, persona impulsora de l'atenció als avis d'Esplugues i l'actual president de la fundació, en Ramon López.
Val a dir que aquesta residència ha vist la llum després de 9 anys d'inici dels tràmits. Ja va ser durant els darrers governs del President Pujol que la Generalitat va cedir els terrenys per a la construcció d'aquest equipament. Però de vegades la burocràcia va més lenta del que hauria d'anar, almenys aquests 9 anys d'espera així m'ho fan pensar.


Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat
1 d’agost de 2010
Nova residència per a gent gran a Esplugues
