Actes de la Diada Nacional
Enguany la Diada Nacional va acollir els tradicionals actes als que assisteixo com a militant de la JNC i de Convergència. Per una banda divendres per la tarda a Sant Boi vam aplegar-nos gent de CiU i de la JNC per fer la ofrena floral a la tomba de Rafel de Casanova a l'església de Sant Baldiri. Acabada la ofrena hi va haver una sèrie de parlaments, i entre ells, el d'en Carles Campuzano, exsecretari general de la JNC i actualment diputat de CiU al Congrés dels Diputats.
Dissabte 11, ja en l'esfera municipal vaig assistir a la tradicional ofrena institucional que organitza l'Ajuntament al Parc 11 de Setembre. Allà, Ajuntament, partits polítics i entitats vam fer les nostres ofrenes al monument a l'11 de Setembre. Sort en vam tenir del dia assoleiat que va fer i com no, de la nombrosa participació de gent. La part negativa però, va ser el discurs descafeïnat nacionalment parlant que va fer l'alcaldessa d'Esplugues.


Labels
- Actualitat (22)
- Cultura (20)
- Esplugues (93)
- Humor (5)
- Món (19)
- Política (75)
- Religió i Humanisme (3)

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat
12 de setembre de 2010
Actes de la Diada Nacional
0 comentaris:
Publica un comentari
new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: