Actes de la Diada Nacional

Enguany la Diada Nacional va acollir els tradicionals actes als que assisteixo com a militant de la JNC i de Convergència. Per una banda divendres per la tarda a Sant Boi vam aplegar-nos gent de CiU i de la JNC per fer la ofrena floral a la tomba de Rafel de Casanova a l'església de Sant Baldiri. Acabada la ofrena hi va haver una sèrie de parlaments, i entre ells, el d'en Carles Campuzano, exsecretari general de la JNC i actualment diputat de CiU al Congrés dels Diputats.

Dissabte 11, ja en l'esfera municipal vaig assistir a la tradicional ofrena institucional que organitza l'Ajuntament al Parc 11 de Setembre. Allà, Ajuntament, partits polítics i entitats vam fer les nostres ofrenes al monument a l'11 de Setembre. Sort en vam tenir del dia assoleiat que va fer i com no, de la nombrosa participació de gent. La part negativa però, va ser el discurs descafeïnat nacionalment parlant que va fer l'alcaldessa d'Esplugues.

NOTES D'EN ROGER

Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat

12 de setembre de 2010

Actes de la Diada Nacional

0 comentaris:

Publica un comentari

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: