Cada dia estic més perplex per l'actitud desafiant i intransigent que tenen els sindicats contra el govern de l'Estat, contra els empresaris i ja també contra els qui hem manifestat obertament que no farem vaga pels motius que siguin.

Que ells facin vaga em sembla molt bé, és un dret constitucionalment reconegut i com a tal poden exercir-la, però igual que ells tenen aquest dret, jo també tinc el meu dret a treballar i a aixecar el país amb el meu esforç. I tinc dret a traslladar-me a qualsevol punt del món, o a moure'm per on pugui o hagi d'anar. I els sindicats no són ningú per decidir quins han de ser els serveis mínims que el govern de l'Estat ha d'establir pel dia 29. I menys, veient la intransigència que estan tenint amb el Ministerio de Fomento.

Que s'ocupin de fer les vagues que vulguin però que no dificultin i impedeixin el lliure desenvolupament de les nostres vides als qui no volem fer vaga. I això no ho acaben d'entendre. Per què no fan les seves vagues generals

a la japonesa? Perquè sembla que si ho fana l'espanyolamés d'un espabilat aprofitarà la vaga per agafar-se un dia de festa i això beneficiarà a les centrals sindicals davant la premsa. I aquí m'agradaria saber dels treballadors de peu que faran vaga i que no són delegats sindicals, quants d'ells sabran els continguts de la reforma laboral per decidir objectivament fer o no vaga? Perquè em sembla que més d'un i de dos, s'apunten a la vaga més per les ganes de no pencar que no pas per creure-hi fermament.Però és igual, si hem de fer vaga general, fem-la. Si les reformes laborals que s'han fet a Europa estan portant lleugeres recuperacions econòmiques i tenen índexos d'atur més baixos és perquè tota la ciutadania assumeix el compromís i l'esforç col·lectiu de tirar endavant el País. Però aquí seguirem eternament a la cua d'Europa mentre pensem més en el sofà de casa que en les necessitats col·lectives.

NOTES D'EN ROGER

Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat

22 de setembre de 2010

Amb aquests sindicats seguirem a la cua d'Europa

0 comentaris:

Publica un comentari

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: