Degradació als jardins Pons i Termes

El més vist

2 comentaris:

Publica un comentari

Comentaris del missatge (Atom)## El més vist

- Així és com sento aquest canvi constitucional que impulsen les forces polítiques hegemòniques espanyoles, sempre justificant el canvi... - En menys d'una setmana he assistit a dues paelles organitzades a Esplugues. La primera d'elles vaig menjar-la diumenge passat als jardins de... - Buscava per internet alguna informació sobre l'orígen de la festivitat de Sant Esteve, per saber l'arrelament de la mateixa, per saber d'on... - Seguim trepitjant carrer. A cada visita de barri m'acompanyen membres de la meva candidatura. És el moment també de donar a conèixer l'equip...

crec que és una pena que l'Ajuntament permeti aquesta degradació d'aquest racó tan agradable d'Esplugues!

D'aquest racó i d'altres que aniré posant. Però la sensibilitat del govern municipal per aquestes coses brilla per la seva absència.

La glorieta que hi ha als jardins Pons i Termes fa molts mesos que està en molt mal estat i sembla ser que el govern socialista no té massa interès en mantenir en condicions i dignament aquest bonic espai de la nostra ciutat.

16 de setembre de 2010

Degradació als jardins Pons i Termes

Subscriure's a:

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: