Demà Festa Major de La Miranda

El més vist

0 comentaris:

Publica un comentari

Comentaris del missatge (Atom)## El més vist

- Així és com sento aquest canvi constitucional que impulsen les forces polítiques hegemòniques espanyoles, sempre justificant el canvi... - En menys d'una setmana he assistit a dues paelles organitzades a Esplugues. La primera d'elles vaig menjar-la diumenge passat als jardins de... - Buscava per internet alguna informació sobre l'orígen de la festivitat de Sant Esteve, per saber l'arrelament de la mateixa, per saber d'on... - Seguim trepitjant carrer. A cada visita de barri m'acompanyen membres de la meva candidatura. És el moment també de donar a conèixer l'equip...

Demà els veïns del barri de La Miranda concentraran la seva Festa Major al llarg del dia. Aquí us deixo pels qui vulgueu assistir, el programa d'activitats que han previst.

1 d’octubre de 2010

Subscriure's a:

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: