new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags:
Demà dijous, a les 7 de la tarda farem un acte més cultural que polític, ja que hem organitzat una cantada d'havaneres al Parc Pou d'en Fèlix, just al costat de la Biblioteca Central Pare Miquel d'Esplugues al barri del Gall.
Com sabem que farà fresqueta, els xefs de CiU prepararan un rom cremat ben calentó per aquells qui ens volgueu acompanyar. El grup que tocarà és "Port Vell", així que animeu-vos a venir i disfrutar de bona música!


Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat
17 de novembre de 2010
Cantada d'Havaneres al Parc Pou d'en Fèlix

0 comentaris:
Publica un comentari
Xarxes Socials