Demà dijous, a les 7 de la tarda farem un acte més cultural que polític, ja que hem organitzat una cantada d'havaneres al Parc Pou d'en Fèlix, just al costat de la Biblioteca Central Pare Miquel d'Esplugues al barri del Gall.

Com sabem que farà fresqueta, els xefs de CiU prepararan un rom cremat ben calentó per aquells qui ens volgueu acompanyar. El grup que tocarà és "Port Vell", així que animeu-vos a venir i disfrutar de bona música!

NOTES D'EN ROGER

Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat

17 de novembre de 2010

Cantada d'Havaneres al Parc Pou d'en Fèlix

0 comentaris:

Publica un comentari

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: