Carpa a la Plana

Una nova edició de les carpes electorals torna a Esplugues demà pel matí al barri de La Plana.

Concretament a la Rambla del Carme la gent de Convergència i Unió tindrem una carpa per seguir amb la campanya electoral, explicant a tots i cadascun dels nostres conciutadans la necessitat d'anar a votar i de votar el canvi que Catalunya necessita.

No dubteu a passar i saludar-nos personalment.

NOTES D'EN ROGER

Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat

23 de novembre de 2010

Carpa a la Plana

0 comentaris:

Publica un comentari

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: