Carpa a la Plana
Una nova edició de les carpes electorals torna a Esplugues demà pel matí al barri de La Plana.
Concretament a la Rambla del Carme la gent de Convergència i Unió tindrem una carpa per seguir amb la campanya electoral, explicant a tots i cadascun dels nostres conciutadans la necessitat d'anar a votar i de votar el canvi que Catalunya necessita.
No dubteu a passar i saludar-nos personalment.


Labels
- Actualitat (22)
- Cultura (20)
- Esplugues (93)
- Humor (5)
- Món (19)
- Política (75)
- Religió i Humanisme (3)

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat
23 de novembre de 2010
Carpa a la Plana
0 comentaris:
Publica un comentari
new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: