En directe des de la Vall d'Hebron
El més vist
0 comentaris:
Publica un comentari
Comentaris del missatge (Atom)## El més vist
- Així és com sento aquest canvi constitucional que impulsen les forces polítiques hegemòniques espanyoles, sempre justificant el canvi... - En menys d'una setmana he assistit a dues paelles organitzades a Esplugues. La primera d'elles vaig menjar-la diumenge passat als jardins de... - Buscava per internet alguna informació sobre l'orígen de la festivitat de Sant Esteve, per saber l'arrelament de la mateixa, per saber d'on... - Seguim trepitjant carrer. A cada visita de barri m'acompanyen membres de la meva candidatura. És el moment també de donar a conèixer l'equip...
L'equip 2.0 de Convergència i Unió m'ha convidat com a blocaire a la zona habilitada pels cativistes i blocaires que donem vida online al projecte que lidera l'Artur Mas. De manera que en aquests moments escric aquestes línies des del míting que s'ha organitzat al pabelló de la Vall d'Hebrón. Podeu seguir el míting en directe des del web de
21 de novembre de 2010
Subscriure's a:
new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: