Notes d'en Roger

Notes d'en Roger

Aquest vídeo que penjo m'ha deixat bastant perplex quan l'he vist. No sé si pensar que les pancartes que hi apareixen simulant gent a les grades era un pur "formulisme" decoratiu o bé tenia una clara intenció malèvola de voler fer veure que el míting final del PSC-PSOE al Palau Sant Jordi estava ple de gent quan no era així. Com diuen, una imatge val més que mil paraules. Jutgeu vosaltres mateixos.

NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats

al teu correu electrònic:

27 de novembre de 2010

Engany o decoració del PSC-PSOE?

0 comentaris:

Publica un comentari

Roger Pons

Roger Pons

Espai 2.0

Visites

Comentaris
Arxiu