new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags:
Novament estic escrivint des del Palau Sant Jordi, a l'entorn reservat per a premsa i blocaires i cativistes. Això està ple i ple de gent, aquest cop es pot dir amb el cap ben alt que hem fet ple! Enhorabona organització, militants, simpatitzants i amics de Convergència i Unió.
Estem a l'espera que el míting comenci. Hi ha hagut el torn d'en Pep Plaza, d'en Pep Sala, la presentació dels caps de llista del territori i ara l'Artur Mas.
Bon final de campanya!


Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat
26 de novembre de 2010
Míting final al Palau Sant Jordi
0 comentaris:
Publica un comentari
Xarxes Socials