Notes d'en Roger

Notes d'en Roger

Ahir el míting del Palau Sant Jordi ens va sorprendre a tots amb la intervenció musical del col·lectiu

Nous Catalansinterpretant una cançó que almenys a mi em va posar la pell de gallina. Ara abans de penjar el vídeo de la cançó, l'he tornat a escoltar i ha tornat a emocionar-me escoltar una cançó, que malgrat tenir un perfil polític, exterioritza les ganes que tenen elsnous catalans(en contraposició al terme immigrants) de formar part d'aquest País que es diu Catalunya. Catalunya ha estat històricament terra d'acollida, i ha de seguir sent-ho. I voler arrelar-se al nostre País és símptoma d'estima cap a ell i de sentit de responsabilitat per part de cadascuna de les persones nouvingudes que volen integrar-se. Us convido a veure el vídeo. ## 0 comentaris:

NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats

al teu correu electrònic:

27 de novembre de 2010

"Som catalans"

0 comentaris:

Publica un comentari

Roger Pons

Roger Pons

Espai 2.0

Visites

Comentaris
Arxiu