Notes d'en Roger
Notes d'en Roger
Al ple de dimecres passat, Convergència i Unió va proposar a la resta de grups municipals tot i el poc temps que teniem i atesa l'hora a la que es va conèixer la sentència del Tribunal Suprem, de signar una
declaració institucionalen la que ens reiteressim en la defensa del model català d'immersió lingüística.Doncs bé, a l'intentar tractar aquest tema just abans d'entrar al ple municipal, la resposta del PSC-PSOE va ser que era molt precipitat signar la declaració atès que encara no coneixien la sentència. No van entendre que l'únic que demanem en la nostra proposta és reiterar-nos en la defensa del model català.
Vistes doncs les poques ganes que els socialistes van tenir de tirar endavant amb aquest tema, vam proposar al torn de precs i preguntes que es pogués opinar sobre la proposta de declaració, però aquí va ser on el desencís nacional es va apoderar del ple municipal d'Esplugues.
Amb la previsió que socialistes i populars s'hi posessin en contra, des de CiU teniem l'esperança que almenys ERC i/o ICV haguessin fet un gest de complicitat, no cap a la iniciativa de CiU sinó cap al nostre País, cap al nostre model educatiu. Però no va ser malauradament així.
Vam perdre l'ocasió de ser dels primers municipis de la nostra comarca en aixecar la veu en defensa de les nostres llibertats nacionals en l'àmbit educatiu i cultural. Perquè no ens enganyem, quan tocava un posicionament era el dia de la sentència, no el mes que ve.
Però la cosa ha anat així i ara veurem si en les properes setmanes es pretén capitalitzar políticament i no nacionalment aquesta iniciativa.
NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats
al teu correu electrònic:

24 de desembre de 2010
CiU es queda sola defensant el model d'immersió lingüística


4 comentaris:

Hola Roger. T'has passat tres pobles un altre cop, que no tinguesis l'habilitat de demanar una urgència en el Ple, just després o abans de votar l'acta del Ple anterior i que esperesis a precs i preguntes que clou el Ple és responsabilitat teva. Espero una rectificació
Jordi Figueras


Jordi, cadascú és responsable dels seus propis fets.
Salutacions.


Doncs reitero les meves paraules Roger, sabies perfectament que l'alcaldessa no deixaria que cap portaveu dones resposta a la teva demanda en el torn de precs i preguntes. Per tant, tu que ets tan habil, hauries d'haver demanat l'inclusió en el Ple de la proposta de declaració institucional per la via d'urgència.
Si no ho vas fer és per un simple error, però començo a entendre que tu no rectifiques mai... allà tu. A més sabies perfectament que jo no podia trepitjar-te el tema després de que enviesis un correu i també sabies que el meu grup municipal tampoc podria intervenir un cop exhaurit el seu torn. D'això no s'en diu habilitat politica Roger, però segueix així, que vas be per anar a Sants.
Jordi Figueras


No et capfiquis tant en justificar la teva passivitat amb el tema Jordi. No passa res, com et deia abans, si tu creus que vas actuar correctament perfectem cadascú actua com creu que ha d'actuar.
Salutacions.

Publica un comentari
Roger Pons


Espai 2.0

