Notes d'en Roger
Notes d'en Roger
Fa dies que llegeixo opinions polítiques i de lectors crítiques amb la decisió d'Artur Mas de suprimir la conselleria de Medi Ambient. Unes crítiques tan precipitades com l'actitud del PP amb la crisi dels controladors aeris. I dic precipitades perquè hem matat l'infant abans que neixi. Em sembla que el President electe encara no ha fet públics ni els noms dels seus consellers ni la reorganització del Govern de la Generalitat perquè ens afanyem a criticar el que fins avui són rumors.
Per altra banda vull recordar que dins l'estructura bàsica d'una conselleria, just per sota del Conseller/a hi ha tants secretaris/es generals com àrees hi hagi dins el departament. Això vol dir que, suposant que es fusionés Medi Ambient amb Agricultura, hi hauria un secretari general per cada àrea i a partir d'aquí la resta d'estructures pròpies de les conselleries fusionades. I això en cap cas vol dir fer un pas enrere en determinades polítiques, simplement reorganitzar l'estructura i adaptar-la a la greu crisi econòmica que ens afecta.
És per tot plegat que frivolitzar amb aquest tema no ajuda a assumir amb responsabilitat els reptes de futur que tenim com a País.
Carta adreçada al diara Ara
NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats
al teu correu electrònic:

5 de desembre de 2010
Sobre l'eliminació de Medi Ambient


2 comentaris:

L'autoritat amb que compta el Sr. Mas que li ha atorgat la ciutadania, de segur analitzarà assessorarant-se previament sobre el que més li interessa al país en el moment actual. Entre tots cal que fem pinya amb en Mas per que Catalunya estiri de nou el país i arrastri, si cal, també l'estat, que bona falta li fa. El món rural, l'agricultura i el medi ambient estan massa vinculats com per desestimar -si així es valorés-, la possibilitat d'una superconselleria que aglutinés l'entorn rural, el natural i la resposta de l'home davant del medi. Endavant de totes, totes, amb el que sigui millor pel país!


Estic d'acord amb la idea que planteges de crear fins i tot una superconselleria que aglutinés entorn rural, natural i la resposta de l'home davant del medi, però fins i tot seria una opció plenament necessària que cada departament tingués els seus responsables mediambientals, perquè en el fons, Medi Ambient és un d'aquells afers transversals en la gestió de qualsevol País.

Publica un comentari
Roger Pons


Espai 2.0

