Notes d'en Roger
Notes d'en Roger
· “Febrer de 2010”: “El PSC-PSOE elimina del nostre article a la columna del Pont d'Esplugues les negretes i els subratllats de les idees més importants de l'article.” Primer símptoma de “CENSURA” a un article de l'oposició. Simplement perquè no agrada la nostra opinió? Totes les paraules o frases d'aquest article que estiguin entre cometes, inclouen una negreta o un subratllat, per si de cas s'atreveixen de nou a modificar “sense el nostre permís ni consentiment” el contingut de les nostres opinions.
· “Ple de Març”: El Reglament Orgànic Municipal (document que regula el funcionament del Ple Municipal i que està aprovat amb els vóts de PSC-PSOE, PP, CiU i ERC) deixa ben clar en el seu article 61 que l'únic partit que tindrà dret a retirar una moció (en el nostre cas era la moció sobre les pressumptes irregularitats de La Baronda) serà aquell que la presenta. Doncs bé, passant-se de llarg la regulació municipal, “el PSC-PSOE va optar per forçar al ple de febrer deixar la nostra moció sobre la taula amb el nostre vót en contra, tot i contradir el que diu el ROM”. Una actitud que lamentablement reforça el joc brut que estan duent a terme per acabar amb aquest tràgic debat.
· “La qüestió”: Tot plegat és molt més senzill. Les Normes Urbanístiques (que són llei) diuen molt clarament que l'ús d'oficines estarà permès sempre que tinguin una finalitat de gestió d'un equipament municipal. En cap cas es permetrà el lucre o els negocis privats tal com està passant a l'antiga fàbrica de La Baronda.
· “L'exemple”: Té sentit que al Poliesportiu de La Plana hi hagi “oficines que gestionin la finalitat pública de l'equipament: un poliesportiu”. Res a dir. El que no té sentit ni està permès per llei, és que al Poliesportiu eliminessin les piscines i sales d'esports per encabir-hi oficines privades “per fer negocis privats i aliens a l'ús públic” que tindria l'edifici del Poliesportiu. Això és el que està passant amb La Baronda. Un frau de la llei.
· “Esgotada la via municipal”: Ja que el PSC-PSOE no ha tingut ganes de “parlar clar i de forma transparent”, debatre el tema en una comissió d'investigació “que decidís objectivament” la legalitat de tot plegat, està fent joc brut per evitar asfixiar mediàticament aquest tema, en definitiva, no para de posar pals a les rodes per treure's una pressumpta irregularitat de sobre... preguntem, “QUÈ TENEN A AMAGAR PER EVITAR UNA COMISSIÓ D'INVESTIGACIÓ SI TAN SEGURS ESTAN QUE TOT ÉS LEGAL I CORRECTE?”
· “Intervenció de la Generalitat de Catalunya”: Atès que el Conseller de Política Territorial i Obres Públiques va donar el vist-i-plau al projecte de La Baronda, tal com indica el secretari d'aquest Ajuntament, i esgotada la via política municipal, “hem demanat la intervenció de la Generalitat” en aquest afer. Cal que el Tripartit no desviï la mirada i recuperi l'equipament de La Baronda per la gent d'Esplugues.
Cal en definitiva, que La Baronda (pagada amb els diners de tots els contribuents) “tingui un ús públic” (una escola, una residència, un poliesportiu, un museu, un casal de joves...) i no sigui la seu de dues empreses privades que fan els seus negocis sense aportar res a Esplugues.
Tanmateix, des de Convergència i Unió tenim habilitat el web http://baronda.rogerpons.cat des d’on podeu seguir totes les novetats d'aquest cas, el qual esperem que acabi amb la nostra més senzilla i clara reivindicació: “UN NOU EQUIPAMENT PER ESPLUGUES”. És el just.
NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats
al teu correu electrònic:

21 de març de 2010
Aquest vespre, al Saló de Plens de l'Ajuntament, corporació i membres de la Societat Coral La Coloma i de la recentment fundada coral La Colometa, hem dut a terme un acte institucional en el qual s'ha rendit homenatge als 150 anys d'existència i de servei de la coral La Coloma a la nostra vila d'Esp
· “Febrer de 2010”: “El PSC-PSOE elimina del nostre article a la columna del Pont d'Esplugues les negretes i els subratllats de les idees més importants de l'article.” Primer símptoma de “CENSURA” a un article de l'oposició. Simplement perquè no agrada la nostra opinió? Totes les paraules o frases d
És curiós com Joan Saura s'ha llençat de forma directa i sense contemplacions contra el Govern francès, per demanar explicacions sobre l'error comès per la Gerndarmerie amb els bombers catalans confosos per pressumptes etarres.És poc menys que vergonyós i humiliant pel nostre País tenir individuus c
Aquest matí el Casal de Cultura Robert Brillas ha acollit la presentació de la plataforma "Esplugues Decideix", una organització cívica que neix amb la voluntat d'exercir un dels drets més democràtics que poden existir: la consulta popular.Malgrat que el missatge giri entorn a la consulta sobre la i
Diumenge passat vaig tenir l'ocasió de participar a Can Vidalet d'un dels actes més emotius que se celebren a Esplugues amb motiu del Dia d'Andalusia: l'homenatge a l'ideòleg del sentit identitari andalús, Blas Infante. No és el primer cop que assisteixo concretament a aquest acte, però d'alguna man