Notes d'en Roger

Notes d'en Roger

corridas de torospel seu vessant torturador, cruel i malvat contra el que es practica en aquests animals a la popularment conegudaFiesta Nacional, un espectacle que, al marge de gustos sobre el toreig de l'animal, sempre acaba matant-lo a través d'una inalterable tortura que en alguns països com Portugal no es practica.A mi em semblaria bé que es fessin aquests espectacles sempre que no es matés i molt menys es torturés al toro tal com es fa a l'Estat Espanyol. Una actitud promaltractament que no puc concèbrer en ple segle XXI, i que a més és totalment contrària a la protecció dels animals.

I de nou els catalans tornem a estar al punt de mira de l'Espanya anticatalanista atiada per les declaracions dels líders del PP, que ja han avisat que la iniciativa legislativa popular podria acabar en mans del "demòcrata" Tribunal Constitucional perquè els hi surt dels nassos i ja està. Aquesta gent del PP no té gaire sentit de la democràcia, perquè tot el que no els agrada, enlloc d'acatar el resultats de les votacions, ho deriven al TC, institució controlada per ells.

Però i per què ningú no recorda que Canarias fa alguns anys que ja va prohibir els toros? Per què no interessa carregar gratuïtament contra l'arxipèlag? Potser perquè allà una de les forces més votades és el PP, i els diputats populars canaris estan a favor de la prohibició?

Actituds com aquesta fomenten la desafecció per la política, i contra això és difícil de lluitar mentre hi hagi responsables polítics que avalin aquesta desmembració del seny en la política.

NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats

al teu correu electrònic:

29 de juliol de 2010

Adéu a la tortura dels toros

Sóc dels qui li sembla molt bé que el Parlament hagi prohibit les corridas de toros pel seu vessant torturador, cruel i malvat contra el que es practica en aquests animals a la popularment coneguda Fiesta Nacional, un espectacle que, al marge de gustos sobre el toreig de l'animal, sempre acaba matan

Divisió de l'independentisme

Llegeixo a la premsa que López Tena i Uriel Bertran pleguen de Convergència i Esquerra respectivament per a incorporar-se al "projecte" independentista de Laporta però en forma de coalició denominada Solidaritat Catalana. Primer van ser els escindits d'Esquerra, Carretero i Carandell. Ara Laporta, T

Disculpeu Espluguins

No hi ha res que lamenti més que haver-me de disculpar per haver-nos equivocat en alguna cosa, perquè en el fons vol dir que no hem estat a l’alçada de les circumstàncies, i al ple del mes de juliol es van produïr uns fets lamentables que m’avergonyeixen com a català i em fan sentir impotent com a r

Hem estat a les festes del Gall

Aquest cap de setmana hi ha hagut festes de barri, concretament al barri del Gall. Amb l'estiu, la gent s'anima a fer activitats al carrer, i ara més que mai, s'agraeix la presència d'orquestres i activitats que distreuen als veïns de la calor i de la situació en la que ens trobem. El pregó sembla q

Tremolor a la cimera de partits pro-Estatut

Ahir sentia que tant en Mas com en Puigcercós havien abandonat la cimera que va convocar en Montilla amb els partits que van donar suport a l'Estatut. Pel que apunta, en Mas havia animat al tripartit que adoptés una posició unitària com a Govern, cosa que no van fer. Més enllà d'això, poca més infor

Catalunya es desperta: 1.5

Ahir vaig tenir l'oportunitat d'assistir a la massiva manifestació que va concentrar aquest milió i mig de catalanes i catalans pels carrers de Barcelona. Sens dubte feia molt de goig. L'organització va quedar desbordada per la quantitat de gent que va ocupar el Passeig de Gràcia i carrers adjunts.