Notes d'en Roger
Notes d'en Roger
Ahir vaig assistir a la inauguració de la nova residència que la Fundació Casal d'Avis d'Esplugues ha impulsat de la ma de la Fundació Fèlix Llobet i Nicolau. Un equipament ubicat a la banda sud de Ciutat Diagonal que comptarà amb més de 150 places per a gent gran, i un centre de dia.
A la inauguració va assistir en Montilla i entre els parlaments va participar na Mª Rosa Campreciós, persona impulsora de l'atenció als avis d'Esplugues i l'actual president de la fundació, en Ramon López.
Val a dir que aquesta residència ha vist la llum després de 9 anys d'inici dels tràmits. Ja va ser durant els darrers governs del President Pujol que la Generalitat va cedir els terrenys per a la construcció d'aquest equipament. Però de vegades la burocràcia va més lenta del que hauria d'anar, almenys aquests 9 anys d'espera així m'ho fan pensar.
NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats
al teu correu electrònic:

1 d’agost de 2010
Nova residència per a gent gran a Esplugues


Roger Pons


Espai 2.0

