Notes d'en Roger

Notes d'en Roger

Ja des del primer dia que en Mas la va nomenar consellera de Justícia, Pilar Fernández Bozal ha estat objecte de crítiques per part dels sectors polítics independentistes d'aquest País. Unes crítiques sota el meu punt de vista que llimen la demagògia i el mal gust en un moment tan delicat com aquest que ens està tocant viure.

Si bé és cert que Fernández Bozal va actuar contra la primera consulta independentista d'Arenys de Munt, també cal dir i deixar ben clar que ho va fer sota la condició d'advocada de l'Estat; és a dir, sota un lloc de treball totalment tècnic dins del Ministeri de Justícia. I ben fet que va fer, regint-nos escrupulosament des d'un punt de vista tècnic, jurídic, si allò li valia ser professional en les seves obligacions laborals, al marge del to polític que es pogués adoptar arran de la decisió d'algú d'encarregar a Fernández Bozal actuar contra la consulta.

I en aquest sentit veig l'encert del President Mas d'escollir una independent amb un fort perfil tècnic dins la justícia, per liderar la Conselleria de Justícia. Ara més que mai, i al marge de les promeses electorals d'en Mas de posar independents al capdavant de les àrees del Govern, és necessari que els professionals dels seus sectors ajudin a dignificar la política i ajudin també a treure del sot al nostre País. I per tant, endavant amb els perfils tecnòcrates i professionals del Govern de la Generalitat, entre els que hi ha Fernández Bozal.

NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats

al teu correu electrònic:

15 de gener de 2011

El linxament a Fernández Bozal

3 comentaris:

Benvolgut, el problema no és la Consulta d'Arenys. La qüestió és que algú que orienta la seva activitat professional al servei d'Espanya, que és ultranacionalista espanyol, no pot formar part d'un govern nacionalista. Sembla prou senzill d'entendre. Mentre el president Mas s'ho repensa, continua la campanya "No volem morrió, Bozal dimissió! al bloc http://perabonspatricis.blogspot.com, facebook i 4barres.cat

El problema és no saber diferenciar, Sr. Granollacs. Resulta que el cos d'advocats de l'Estat per molt que li pesi és un cos jurídic d'èlit professional. Com tots els advocats ni jutges ni qüestiones al teu client, simplement intentes assessorar-lo i defensar-lo a la vista de règim jurídic vigent. Per tant, hi ha dues opcions: capficar-se amb el passat de la Consellera o intentar mirar més enllà i veure que una persona que ha patit com advocada, per exemple, la lentitud de la justícia farà alguna cosa per solucionar aquest problema o, si més no, ho intentarà.

Estic d'acord amb l'anònim, si no som capaços de diferenciar el que és professionalitat amb afinitats polítiques personals (de cadascún), mai aconseguirem tirar endavant aquest país.

I digue'm Granollacs, quin sector o quin professional no té cap mena de relació amb Espanya? Perquè ens agradi o no, Espanya és un dels principals compradors de productes catalans.

Però bé, això és el que distingeix el seny de la radicalitat.

Salutacions, i benvinguts al bloc.

Publica un comentari

Roger Pons

Roger Pons

Espai 2.0

Visites

Comentaris
Arxiu