Notes d'en Roger
Notes d'en Roger Fa dies que una botiguera d'Esplugues em va parlar d'aquest gag del Polònia que no havia vist. Dies més tard em va arribar per correu electrònic. Al marge del to humorístic que té, el missatge és ben cert. Café para todos, peti qui peti.
NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat
dóna'm el teu suport Rep les novetats al teu correu electrònic:
21 de març de 2011 Espanya vol "una mierda pinchada en un palo" 0 comentaris: Publica un comentari Roger Pons Espai 2.0 Visites
Comentaris
Arxiu
▼ 2011 (28) ► maig (7) Diari de Campanya: 7è.dia Diari de Campanya: 6è.dia Diari de Campanya: 5è.dia Diari de Campanya: 4t.dia Diari de Campanya: 2n.i 3r.dia Diari de Campanya: 1r.dia Dies i setmanes d'alta activitat ▼ març (11) Entre llibre i llibre, abús socialista L'estancament a Líbia Presentació d'en Jordi Rosell per Cornellà Espanya vol "una mierda pinchada en un palo" La cavalleria pels carrers d'Esplugues On estan els límits de la publicitat institucional... Presentada públicament la candidatura de CiU Demà en Duran ens visitarà El nou model sanitari per a Catalunya Canvi temporal de domini El perquè dels fets de Líbia ► febrer (8) Oportunisme institucional Ha passat l’època dels faraons Jornada Preelectoral Les primàries Hereu-Tura El Rais finalment marxa El rellançament de l'esquerra abertzale El Butlletí de CiU. Gener 2011 La revolta d'Egipte ► gener (2) De caixes a bancs El linxament a Fernández Bozal