Notes d'en Roger

Notes d'en Roger

Fa dies que una botiguera d'Esplugues em va parlar d'aquest gag del Polònia que no havia vist. Dies més tard em va arribar per correu electrònic. Al marge del to humorístic que té, el missatge és ben cert. Café para todos, peti qui peti.

NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats

al teu correu electrònic:

21 de març de 2011

Espanya vol "una mierda pinchada en un palo"

0 comentaris:

Publica un comentari

Roger Pons

Roger Pons

Espai 2.0

Visites

Comentaris
Arxiu