Notes d'en Roger
Notes d'en Roger
Aquest cap de setmana s'ha celebrat a Esplugues la festa dels Tres Tombs malgrat que no coincideixi amb Sant Antoni.
De fet, pel que ens va explicar la colla dissabte a la tarda al Casal de Cultura Robert Brillas durant la presentació del banderer d'enguany, se celebra sobre aquestes dates perquè la federació de colles dóna preferència a celebrar la festivitat per Sant Antoni a aquelles poblacions on hi ha més tradició i arrelament de l'agricultura i el camp, de tal manera que la resta de ciutats com Esplugues es reparteixen la festa al llarg de l'any.
Avui el sol finalment ha acompanyat i la gent no s'ha estat de sortir un any més al carrer per a participar activament d'aquesta tradició. Moltes famílies, gent de totes les edats. Un punt de trobada el d'aquest matí de diumenge per compartir una tradició arrelada a la pagesia que és bo no perdre, sinó seguir potenciant per no oblidar d'on venim.
NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport


Segueix-me a través de la pàgina de Facebook

Segueix-me a través de la pàgina de Facebook
Ajuda'm a fer campanya a través d'internet!clica aquíMoltes gràcies :-)
Moltes gràcies :-)

Rep les novetats
al teu correu electrònic:

20 de març de 2011
La cavalleria pels carrers d'Esplugues

0 comentaris:
Publica un comentari
Roger Pons


Espai 2.0

