Notes d'en Roger

Notes d'en Roger

Avui estava de camí cap a casa quan m'he adonat de l'empastifada publicitària que el govern municipal ha fet per tota la ciutat.

Es tracta d'una campanya publicitària no només estúpida, sinó farsant. Per què? Perquè dir que

a Esplugues fem realitat els projectesquan les grans obres que ha impulsat el PSC-PSOE han acabat en no res (veieu l'articleHa passat l'època dels faraonsque publicava el mes passat al Pont d'Esplugues) i a més a més hipotecaran les arques municipals és de voler plasmar un descrèdit polític per part d'aquesta gent. Qui em pot dir on estan els límits de la publicitat institucional?De fet, seguim tenint elements d'opacitat i de manca de transparència en aquest tipus de campanyes. Dimecres passat, al ple municipal reclamava per tercer mes consecutiu, un suposat conveni que afirma tenir el govern municipal amb l'empresa que penja aquestes banderoles. Però per què després de tres mesos reclamant-no no ens el deixen veure?

Quan ha costat aquesta nova campanya institucional? Seguirem investigant...

NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats

al teu correu electrònic:

18 de març de 2011

On estan els límits de la publicitat institucional?

0 comentaris:

Publica un comentari

Roger Pons

Roger Pons

Espai 2.0

Visites

Comentaris
Arxiu