Notes d'en Roger
Notes d'en Roger
Avui al vespre tindré el goig de poder assistir a la presentació d'un amic meu, en Jordi Rosell, com a flamant candidat a la complicada alcaldia de Cornellà de Llobregat.
No he fet gaires amistats dins la política, però ell diria que és una de les poques excepcions. Una persona jove, pencaire i sobretot amb una idea molt clara del model de ciutat i del model de País que vol. En Jordi encarna la renovació generacional que Convergència i Unió ha anat fent al llarg d'aquests temps, i que a Esplugues vam afrontar fa quatre anys.
Ell sempre ha vingut a Esplugues a donar-me suport, tant a la meva presentació pública com a candidat a l'alcaldia d'Esplugues, com a la presentació de la candidatura fa un parell de dissabtes. Per això em fa molta il·lusió poder acompanyar-lo en un dia molt especial, sobretot per ell, i pel futur de Cornellà.
Molta sort des d'aquí, amic i veí Jordi!
NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats
al teu correu electrònic:

22 de març de 2011
Presentació d'en Jordi Rosell per Cornellà


0 comentaris:
Publica un comentari
Roger Pons


Espai 2.0

