Notes d'en Roger
Notes d'en Roger
Dissabte passat, malgrat la pluja que va caure durant tot el dia, vam poder presentar a l'Avenç i amb la companyia del nostre secretari general, Josep Antoni Duran i Lleida, la candidatura que m'acompanyarà a les properes eleccions municipals del 22 de maig.
Una candidatura que es renova en un 20% respecte la gent que fa quatre anys em van acompanyar, i que repeteix la pluralitat de la major part dels barris d'Esplugues en un equilibri d'edats representatiu de tota la societat espluguina.
Més d'una i de dues persones m'han preguntat noms, però per agilitzar la presentació, en els propers dies podreu conèixer aquesta gent a través del web
Per últim, no volia acomiadar aquesta nota sense agraïr el suport de totes aquelles veïnes i veïns que van voler-nos acompanyar i sense els quals el projecte polític de Convergència i Unió quedaria totalment coix.
www.rogerpons.caton penjarem la fotografia de cadascún d'ells. També podeu participar i donar-nos el vostre suport al Facebook del candidat clicantaquí.Per últim, no volia acomiadar aquesta nota sense agraïr el suport de totes aquelles veïnes i veïns que van voler-nos acompanyar i sense els quals el projecte polític de Convergència i Unió quedaria totalment coix.
NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats
al teu correu electrònic:

15 de març de 2011
Presentada públicament la candidatura de CiU

4 comentaris:

Felicitats, ànims de cara als properes setmanes i que la il·lusió que va desprendre l'acte s'encomani a tots els espluguins i espluguines!!


La nostra ambició és construïr una Esplugues millor, alliberada de tics i de inèrcies que després de 32 anys han perdut l'horitzó de la innovació i de les necessitats de la gent de la nostra vila. Podrem! Estigues segura! :-)


Em sap greu no haver pogut venir, m’ho vaig perdre però, saps que tens el meu suport.


Bé Elisenda, de vegades no es pot estar a tot arreu! De totes maneres, ja tindras temps de poder-nos acompanyar en algun altre acte!!

Publica un comentari
Roger Pons


Espai 2.0

