Diari de Campanya: 12è.dia

Seguim trepitjant carrer. A cada visita de barri m'acompanyen membres de la meva candidatura. És el moment també de donar a conèixer l'equip de gent que m'acompanya en aquests comicis.

[Aquest matí la visita la estat pels barris del Centre i del Gall. Aquest segon barri segueix acusant un comerç tradicional que dia rere dia va apagant-se i no veu cap mena de sortida viable al seu futur. Els pocs comerços es mostren molt abatuts, sense suport institucional. La història es repeteix barri a barri. Ha arribat l'hora de creure'ns la causa pública i assumir que cal actuar amb convicció i amb unes ganes que semblen desaparegudes en les polítiques que viu Esplugues.]

Torn al barri de La Plana aquesta tarda. Hem parlat amb força gent, veïns del Passatge Ametllers ens han mostrat el seu malestar per l'estat del passatge i per l'estat del barri de La Montesa. Un tema que ja he explicat al post d'ahir. Problemes amb els accessos a Sant Pere Màrtir, preguntes concretes de com proposem lluitar contra l'atur, per què votar-nos si a Esplugues hi ha molts parcs i jardins bonics, etc. Moltes preguntes, moltes respostes i molta il·lusió per poder fer un gir a la política monòtona que malauradament ha imperat fins ara.

NOTES D'EN ROGER

Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat

17 de maig de 2011

Diari de Campanya: 12è.dia

0 comentaris:

Publica un comentari

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: