Notes d'en Roger

Notes d'en Roger

Avui dilluns ha arrencat la setmana amb el clima electoral totalment instal.lat pels carrers d'Esplugues. Avui he visitat alguns comerços del barri Centre i després he fet una passejada pel barri de la Montesa.

Un barri allunyat del centre de la ciutat, i on el govern municipal té totalment abandonat el manteniment del barri. Carrers mal asfaltats, una il.luminació decadent, contenidors renovats però que acullen brutícia pels voltants. Passejant per aquells carrers he tingut la sensació d'estar en un barri trist, en un barri que se'l margina tot i la proximitat al barri comercial de La Plana.

NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats

al teu correu electrònic:

9 de maig de 2011

Diari de Campanya: 4t.dia

0 comentaris:

Publica un comentari

Roger Pons

Roger Pons

Espai 2.0

Visites

Comentaris
Arxiu