Diari de Campanya: 6è.dia
Segueix la primera setmana de campanya electoral, en aquest cas, avui dimecres passejant pels barris de Can Clota i La Plana.
He tingut ocasió de parlar amb alguns veïns preocupats pel tema urbanístic, per la política maximalista que ha portat fins ara el govern de la ciutat. Algú altre s'ha interessat més a fons pel tema de l'auditori, per unes obres malaguanyades i no acabades. Finalment he acabat pel barri centre on la gent et mira molt però sembla que no acabin d'atrevir-se a saludar-te.


Labels
- Actualitat (22)
- Cultura (20)
- Esplugues (93)
- Humor (5)
- Món (19)
- Política (75)
- Religió i Humanisme (3)

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat
11 de maig de 2011
Diari de Campanya: 6è.dia
0 comentaris:
Publica un comentari
new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: