Diari de Campanya: 6è.dia

Segueix la primera setmana de campanya electoral, en aquest cas, avui dimecres passejant pels barris de Can Clota i La Plana.

He tingut ocasió de parlar amb alguns veïns preocupats pel tema urbanístic, per la política maximalista que ha portat fins ara el govern de la ciutat. Algú altre s'ha interessat més a fons pel tema de l'auditori, per unes obres malaguanyades i no acabades. Finalment he acabat pel barri centre on la gent et mira molt però sembla que no acabin d'atrevir-se a saludar-te.

NOTES D'EN ROGER

Labels

NOTES D'EN ROGER
bloc.rogerpons.cat

11 de maig de 2011

Diari de Campanya: 6è.dia

0 comentaris:

Publica un comentari

Xarxes Socials

new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 3, interval: 30000, width: 'auto', height: 300, theme: { shell: { background: '#506b99', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#ffffff', color: '#000000', links: '#506b99' } }, features: { scrollbar: false, loop: false, live: false, hashtags: