Notes d'en Roger

Notes d'en Roger

Fa uns mesos que les portes van quedar obertes a les caixes d'estalvis per convertir-se en bancs, arran d'una modificació legislativa que va impulsar el govern de l'Estat. Semblava que algunes caixes espanyoles ja anaven posant fil a l'agulla per a consolidar la conversió a aquest altre model financer, però les caixes catalanes no semblaven tenir pressa per a pensar-hi.

Ja des del primer dia que en Mas la va nomenar consellera de Justícia, Pilar Fernández Bozal ha estat objecte de crítiques per part dels sectors polítics independentistes d'aquest País. Unes crítiques sota el meu punt de vista que llimen la demagògia i el mal gust en un moment tan delicat com aquest que ens està tocant viure.

NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats

al teu correu electrònic:

29 de gener de 2011

De caixes a bancs

15 de gener de 2011

El linxament a Fernández Bozal

Roger Pons

Roger Pons

Espai 2.0

Visites

Comentaris
Arxiu