Fa uns mesos que les portes van quedar obertes a les caixes d'estalvis per convertir-se en bancs, arran d'una modificació legislativa que va impulsar el govern de l'Estat. Semblava que algunes caixes espanyoles ja anaven posant fil a l'agulla per a consolidar la conversió a aquest altre model financer, però les caixes catalanes no semblaven tenir pressa per a pensar-hi.
Ja des del primer dia que en Mas la va nomenar consellera de Justícia, Pilar Fernández Bozal ha estat objecte de crítiques per part dels sectors polítics independentistes d'aquest País. Unes crítiques sota el meu punt de vista que llimen la demagògia i el mal gust en un moment tan delicat com aquest que ens està tocant viure.