Notes d'en Roger
Notes d'en Roger
16 de maig de 2011
Diari de Campanya: 11è.dia
15 de maig de 2011
Diari de Campanya: 9è. i 10è.dia
14 de maig de 2011
Diari de Campanya: 8è.dia
12 de maig de 2011
Diari de Campanya: 7è.dia
11 de maig de 2011
Diari de Campanya: 6è.dia
10 de maig de 2011
Diari de Campanya: 5è.dia
9 de maig de 2011
Diari de Campanya: 4t.dia
8 de maig de 2011
Diari de Campanya: 2n.i 3r.dia
6 de maig de 2011
Diari de Campanya: 1r.dia
1 de maig de 2011
Dies i setmanes d'alta activitat
NOU ACCÉS: http://bloc.rogerpons.cat

dóna'm el teu suport

Rep les novetats
al teu correu electrònic:

17 de maig de 2011
Seguim trepitjant carrer. A cada visita de barri m'acompanyen membres de la meva candidatura. És el moment també de donar a conèixer l'equip de gent que m'acompanya en aquests comicis.
Avui ha començat la segona setmana de campanya. Hem seguit un model semblant al de la setmana anterior; passejar pels barris i parlar amb la gent, però a un ritme molt més intens, amb presentacions, escoltant a la gent, explicant quina Esplugues volem.
Ahir dissabte va començar el dia brillant de sol, de llum, d'alegria, però al vespre la pluja va fer anul.lar els correfocs i la nit esotèrica previstos per llavors.
Ahir la campanya va consistir en passejar per La Plana, per Can Clota i per Can Vidalet. Vam aprofitar el passeig per a revisar algunes de les banderoles electorals que tenim penjades per diversos punts de la ciutat.
A primera hora del matí m'he assabentat dels malaguanyats fets de Lorca. Un contratemps inesperat que portarà molta tristesa als veïns d'aquest poble.
Segueix la primera setmana de campanya electoral, en aquest cas, avui dimecres passejant pels barris de Can Clota i La Plana.
Aquesta tarda hem fet una passejada per diversos barris d'Esplugues amb en Felip Puig, conseller de l'Interior de la Generalitat.
Avui dilluns ha arrencat la setmana amb el clima electoral totalment instal.lat pels carrers d'Esplugues. Avui he visitat alguns comerços del barri Centre i després he fet una passejada pel barri de la Montesa.
El cap de setmana ha estat marcat per la participació de Convergència i Unió al Firesplugues, que novament ha estat ubicada a la Rambla del Carme, en ple cor del barri de La Plana.
Finalment la campanya electoral ha arribat als carrers de la nostra ciutat. Aquesta matinada, a les 12 fèiem la tradicional penjada del primer cartell al plató publicitari que tenim assignat en totes les eleccions, a la Plaça Santa Magdalena just davant de l'Ajuntament.
Aquestes darreres setmanes he tingut força oblidat el bloc, però el cert és que entre terminis, configuració de llistes, reunions electorals, reunions municipals i de partit, la meva vida privada i la feina, tot plegat m'aporta cansament i poc temps per dedicar-hi.