Comments on NOTES D'EN ROGER: El linxament a Fernández Bozal
tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post285428336823900305..comments2011-01-29T10:04:02.806+01:00Comments on NOTES D'EN ROGER: El linxament a Fernández BozalRoger Ponsnoreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-50153242000590684682011-01-29T10:04:02.806+01:002011-01-29T10:04:02.806+01:00Estic d'acord amb l'anònim, si no som capa...Estic d'acord amb l'anònim, si no som capaços de diferenciar el que és professionalitat amb afinitats polítiques personals (de cadascún), mai aconseguirem tirar endavant aquest país.
I digue'm Granollacs, quin sector o quin professional no té cap mena de relació amb Espanya? Perquè ens agradi o no, Espanya és un dels principals compradors de productes catalans.
Però bé, això és el que distingeix el seny de la radicalitat.
Salutacions, i benvinguts al bloc.Roger Ponshttp://www.blogger.com/profile/09136064647872245542noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-38002887478254260112011-01-26T17:46:14.127+01:002011-01-26T17:46:14.127+01:00El problema és no saber diferenciar, Sr. Granollac...El problema és no saber diferenciar, Sr. Granollacs. Resulta que el cos d'advocats de l'Estat per molt que li pesi és un cos jurídic d'èlit professional. Com tots els advocats ni jutges ni qüestiones al teu client, simplement intentes assessorar-lo i defensar-lo a la vista de règim jurídic vigent. Per tant, hi ha dues opcions: capficar-se amb el passat de la Consellera o intentar mirar més enllà i veure que una persona que ha patit com advocada, per exemple, la lentitud de la justícia farà alguna cosa per solucionar aquest problema o, si més no, ho intentarà.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-18084506174564999442011-01-19T07:58:28.608+01:002011-01-19T07:58:28.608+01:00Benvolgut, el problema no és la Consulta d'Are...Benvolgut, el problema no és la Consulta d'Arenys. La qüestió és que algú que orienta la seva activitat professional al servei d'Espanya, que és ultranacionalista espanyol, no pot formar part d'un govern nacionalista. Sembla prou senzill d'entendre. Mentre el president Mas s'ho repensa, continua la campanya "No volem morrió, Bozal dimissió! al bloc http://perabonspatricis.blogspot.com, facebook i 4barres.catGranollacshttp://www.blogger.com/profile/02498200240506019568noreply@blogger.com