Comments on NOTES D'EN ROGER: CiU es queda sola defensant el model d'immersió li...

tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post3490965866590727148..comments2010-12-27T09:37:36.432+01:00Comments on NOTES D'EN ROGER: CiU es queda sola defensant el model d'immersió li...Roger Ponsnoreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-83631689746228717022010-12-27T09:37:36.432+01:002010-12-27T09:37:36.432+01:00No et capfiquis tant en justificar la teva passivi...No et capfiquis tant en justificar la teva passivitat amb el tema Jordi. No passa res, com et deia abans, si tu creus que vas actuar correctament perfectem cadascú actua com creu que ha d'actuar.

Salutacions.Roger Ponshttp://www.blogger.com/profile/09136064647872245542noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-69282847224497822302010-12-26T23:24:59.024+01:002010-12-26T23:24:59.024+01:00Doncs reitero les meves paraules Roger, sabies per...Doncs reitero les meves paraules Roger, sabies perfectament que l'alcaldessa no deixaria que cap portaveu dones resposta a la teva demanda en el torn de precs i preguntes. Per tant, tu que ets tan habil, hauries d'haver demanat l'inclusió en el Ple de la proposta de declaració institucional per la via d'urgència.
Si no ho vas fer és per un simple error, però començo a entendre que tu no rectifiques mai... allà tu. A més sabies perfectament que jo no podia trepitjar-te el tema després de que enviesis un correu i també sabies que el meu grup municipal tampoc podria intervenir un cop exhaurit el seu torn. D'això no s'en diu habilitat politica Roger, però segueix així, que vas be per anar a Sants.

Jordi FiguerasAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-66630971337592218612010-12-26T14:20:20.768+01:002010-12-26T14:20:20.768+01:00Jordi, cadascú és responsable dels seus propis fet...Jordi, cadascú és responsable dels seus propis fets.

Salutacions.Roger Ponshttp://www.blogger.com/profile/09136064647872245542noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-43201017474755121112010-12-24T20:22:51.942+01:002010-12-24T20:22:51.942+01:00Hola Roger. T'has passat tres pobles un altre ...Hola Roger. T'has passat tres pobles un altre cop, que no tinguesis l'habilitat de demanar una urgència en el Ple, just després o abans de votar l'acta del Ple anterior i que esperesis a precs i preguntes que clou el Ple és responsabilitat teva. Espero una rectificació

Jordi FiguerasAnonymousnoreply@blogger.com