Comments on NOTES D'EN ROGER: El que ha estat la vaga general

tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post5678838063586792582..comments2010-10-06T13:35:11.406+02:00Comments on NOTES D'EN ROGER: El que ha estat la vaga generalRoger Ponsnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-43831583089618675652010-10-06T13:35:11.406+02:002010-10-06T13:35:11.406+02:00Natalia, és el gran error dels sindicalistes que a...Natalia, és el gran error dels sindicalistes que actuen així, d'aquesta manera l'únic que aconsegueixen és que es deslegitimi la seva reivindicació, però de moment, està "permès" així.Roger Ponshttp://www.blogger.com/profile/09136064647872245542noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-14971296347878256312010-10-01T12:21:24.442+02:002010-10-01T12:21:24.442+02:00Totalment d'acord. per mí ha estat indignant l...Totalment d'acord. per mí ha estat indignant l'actitud dels piquets. No l'entendré mai: respecto la seva decisió de fer vaga però, per què no respecten a la gent que no hi estem d'acord? Que el Sr. Toxo, per exemple, m'ho expliqui que no ho entenc.Nataliahttp://www.blogger.com/profile/18125667536558436518noreply@blogger.com