Comments on NOTES D'EN ROGER: Jo també vull un debat extraterritorial!

tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post6265161247734140329..comments2010-10-16T12:14:26.847+02:00Comments on NOTES D'EN ROGER: Jo també vull un debat extraterritorial!Roger Ponsnoreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-61388535330306570392010-10-16T12:14:26.847+02:002010-10-16T12:14:26.847+02:00Utilitzar les llengües per atacar políticament un ...Utilitzar les llengües per atacar políticament un programa és molt pobre. Ho estan fent alguns representants politics: Utilitzar la cultura i això és molt però molt perillós i preparar terreny per cremar en una zona protegida, en la qual ja ens pensàvem com a cultura supervivent, que ja era segura. Em sembla no només greu sinó també de gent sense escrúpols “todo vale”. ¿Dónde está la España plural Señores políticos? I ja no la pluralitat sinó també el respecte, la democràcia, l’europeisme…”La cultura és riquesa”Elisendanoreply@blogger.com