Comments on NOTES D'EN ROGER: Entre llibre i llibre, abús socialista

tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post6475158396273196293..comments2011-05-01T12:13:32.677+02:00Comments on NOTES D'EN ROGER: Entre llibre i llibre, abús socialistaRoger Ponsnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-10327700846396936502011-05-01T12:13:32.677+02:002011-05-01T12:13:32.677+02:00Una cosa, benvolgut/da anònim/a (ja que no ha most...Una cosa, benvolgut/da anònim/a (ja que no ha mostrat la seva identitat), és que ens correspongui ser al govern o a la oposició, però l'altra és que la nostra condició d'electes implica que hem de tenir el respecte institucional que aquest govern municipal dia si dia també oblida i menysprea amb les seves actuacions. Nosaltres també formem part de l'Ajuntament i una bona part de la ciutadania ens ha volgut que els representem.

I respecte al diputat, que vostè diu que és electe, li recordo que és una elecció indirecta per part dels grups polítics representats a la Diputació, una diferència respecte a mi o a qualsevol altre regidor del consistori, que hem estat escollits directament pels ciutadans.

En qualsevol cas, celebro que dolgui la meva denúncia, perquè això vol dir que anem pel bon camí.Roger Ponshttp://www.blogger.com/profile/09136064647872245542noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-15981382299289812902011-04-28T16:53:02.111+02:002011-04-28T16:53:02.111+02:00Benvolgut senyor, Crec que cadascú ha de saber as...Benvolgut senyor,

Crec que cadascú ha de saber asumir el lloc que li pertoca, i li recordo que la ciutadania ha decidit que a vosté li toca fer oposició i no governar (com a mínim de moment). Hauria de ser més respectuós amb la institució, i assumir el seu paper. Fins i tot menysprea al Diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona, que li recordo, és també un càrrec electe, que a més representa a la institució que lidera la Xarxa de Biblioteques de la diputació de Barcelona, que posa a disposició de la nostra Biblioteca personal i recursos. Regidor, li vull demanar menys prepotència, i més consideració per la institució a la que vosté aspira a liderar. Li ben aseguro que el meu vot no el tindrà.Anonymousnoreply@blogger.com