Comments on NOTES D'EN ROGER: Tremolor a la cimera de partits pro-Estatut
tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post7196070215214807553..comments2010-07-30T13:27:14.416+02:00Comments on NOTES D'EN ROGER: Tremolor a la cimera de partits pro-EstatutRoger Ponsnoreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-25591528192251130382010-07-30T13:27:14.416+02:002010-07-30T13:27:14.416+02:00Considerablement. Bon estiuConsiderablement.
Bon estiuElisendanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-11929059388948703032010-07-29T22:18:10.243+02:002010-07-29T22:18:10.243+02:00La debilitat i els dubtes no només redueixen la se...La debilitat i els dubtes no només redueixen la seva importància i el seu contingut, sinó que deslegitimen l'autoritat moral de la ratificació del text per via de referèndum del poble català i per l'aprovació de la corona com a institució sancionadora de la llei a l'Estat.
Trista situació, senzillament.Roger Ponshttp://www.blogger.com/profile/09136064647872245542noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-60703477284321068572010-07-27T21:34:52.312+02:002010-07-27T21:34:52.312+02:00Aquí es veu la coherència de cada partit en el tem...Aquí es veu la coherència de cada partit en el tema de l'Estatut. Els que mai han donat suport, els que sempre han donat suport encara que no tot els agradés i els que posen les ideologies i les cadires per davant de tot i un "ara si, ara no" de conveniència. L'Estatut és més que un text, és un existir i un sentir, és un d'aquells temes en el que a tots ens afecta per tant tots hi hem de ser i no mostrar debilitat ni dubtes perquè sinó es redueix la seva importància i el seu contingut.Elisendanoreply@blogger.com