Comments on NOTES D'EN ROGER: Degradació als jardins Pons i Termes
tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post7392773505367573451..comments2010-09-20T19:06:46.288+02:00Comments on NOTES D'EN ROGER: Degradació als jardins Pons i TermesRoger Ponsnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-51546811764198782362010-09-20T19:06:46.288+02:002010-09-20T19:06:46.288+02:00D'aquest racó i d'altres que aniré posant....D'aquest racó i d'altres que aniré posant. Però la sensibilitat del govern municipal per aquestes coses brilla per la seva absència.Roger Ponshttp://www.blogger.com/profile/09136064647872245542noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-50004308204792675292010-09-17T16:48:54.417+02:002010-09-17T16:48:54.417+02:00crec que és una pena que l'Ajuntament permeti ...crec que és una pena que l'Ajuntament permeti aquesta degradació d'aquest racó tan agradable d'Esplugues!Nataliahttp://www.blogger.com/profile/18125667536558436518noreply@blogger.com