Comments on NOTES D'EN ROGER: La revolta d'Egipte

tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post7552483303043694301..comments2011-02-05T14:48:40.282+01:00Comments on NOTES D'EN ROGER: La revolta d'EgipteRoger Ponsnoreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-66417708375821588562011-02-05T00:46:14.757+01:002011-02-05T00:46:14.757+01:00Manifestació el pròxim 6 de febrer a les 17:00 a l...Manifestació el pròxim 6 de febrer a les 17:00 a la plaça catalunya (Barcelona)!!! es important que hi hagi el major nombre de persones posibles perquè els egipcis i altres poblacions d'Àfrica del nord es vegin recolzats i consegueixin el seu objectiu sense més morts, més persones que han lluitat per un futur que mai veuran , confirmar per email l'assistència: peaceandloveandabetterworld@hotmail.comAnonymousnoreply@blogger.com