Comments on NOTES D'EN ROGER: Una nova retallada històrica dels nostres drets na...

tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post919234490719684895..comments2010-07-16T10:57:06.502+02:00Comments on NOTES D'EN ROGER: Una nova retallada històrica dels nostres drets na...Roger Ponsnoreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-22996886873682938592010-07-11T22:01:22.000+02:002010-07-11T22:01:22.000+02:00Per una qüestió ben senzilla Arqueòleg, perquè els...Per una qüestió ben senzilla Arqueòleg, perquè els articles retallats són els que doten de major autogovern a la Generalitat de Catalunya com a institució executora del poder polític atribuït al Parlament de Catalunya. Senzill d'entendre, oi?Rogerhttp://www.rogerpons.catnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-53693695599895295122010-07-04T20:56:44.000+02:002010-07-04T20:56:44.000+02:00L'Estatut no contè cap "detallet insignif...L'Estatut no contè cap "detallet insignificant" és un document que s'ha de respectar.ves per onhttp://upsnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7360040594965598878.post-62482222336335278322010-07-01T01:00:49.000+02:002010-07-01T01:00:49.000+02:00Perquè en comptes de mirar els quatre detallets in...Perquè en comptes de mirar els quatre detallets insignificants retalalts no ens fixem en tots els que s'han aprovat?
Només tinc llàgrimes als ulls i paraules d'agraïment als patriotes catalans del Tribunal Constitucional!Arqueòleg Glamuróshttp://glamboy69.wordpress.comnoreply@blogger.com