Andalusia: comunitat conservadora

Andalusia: comunitat conservadora
Aquest cap de setmana es van celebrar les eleccions al Parlament d’Andalusia donant com a resultat la ja coneguda victòria del PSOE. Els dies posteriors estan farcits d’anàlisis i comentaris que fan els mitjans de comunicació sobre els resultats. Potser li diria especulació, directament.
Però el que em sembla, és que alguna cosa falla entre la societat andalusa quan han decidit donar la victòria novament a un partit polític que ha tingut com és el cas dels “ERE”, un dels casos de corrupció més grans del moment. Després la gent s’omple la boca de condemnar i criticar l’alta corrupció que hi ha entre la classe política, però a l’hora de poder canviar les coses, a l’hora de poder votar altres opcions menys tacades de corrupció, han optat per mantenir les coses com han estat des que va començar la democràcia. De fet, aniria més enllà. Si sumem els vóts de PSOE i PP, el resultat ens dóna que 3 de cada 4 votants andalusos van votar opcions polítiques afectades per greus casos de corrupció.
L’Andalusia conservadora ha sortit novament al carrer per mantenir l’status quo de sempre als llocs de sempre. Una decepcionant decisió per les actuals i les futures generacions.
- Feu clic per compartir al Twitter (Opens in new window)
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Feu clic per enviar un correu electrònic a un amic (Opens in new window)
Relacionats
Previous post
Next post
Deixa un comentari Cancel·la les respostes
L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *
Comentari
Nom *
Correu electrònic *
Lloc web
Aviseu-me del seguiment dels comentaris per correu.
Notifica'm per correu electrònic si hi ha entrades noves.