Les lleis al servei dels ciutadans

Les lleis al servei dels ciutadans
Les estructures de l’Estat espanyol faran història un cop més, per no voler entendre què és el que volen les catalanes i els catalans. Així de clar, la ciutadania volem votar democràticament si volem mantenir o canviar el projecte polític que ens governa.
Estem farts d’aquesta persecució que estem patint per part de l’Estat dia sí dia també contra les iniciatives parlamentàries catalanes, aquest càstig constant que sentim per part dels dirigents del govern espanyol, les amenaces que ens etziben per qualsevol moviment que s’allunyi del seu uniformisme.
I aquesta setmana arribava la segona suspensió de la consulta emesa pel Tribunal Constitucional. Una decisió que il·legalitza, sense fonaments jurídics, la voluntat de fer la consulta que els catalans vam encarregar al Parlament de Catalunya en les darreres eleccions.
La gent està tipa, farta d’aquest sistema que acusa tantes carències democràtiques (amb similituts a èpoques fosques) i que Europa segueix sense entendre. La gent volem votar i de fet aquests dies no percebo en ningú, neguit o preocupació pel fet que el Constitucional hagi tornat a prohibir la consulta. Ans al contrari, la gent tenim ganes de manifestar-nos lliure i democràticament, i amb una premisa que cal reivindicar amb la veu ben alta i ferma: les lleis han d’estar al servei dels ciutadans de Catalunya i no al servei de l’Estat espanyol.
- Feu clic per compartir al Twitter (Opens in new window)
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Feu clic per compartir a Google+ (Opens in new window)
- Feu clic per enviar un correu electrònic a un amic (Opens in new window)
Relacionats
Previous post
Next post
Deixa un comentari Cancel·la les respostes
Your email address will not be published.
Author *
Email *
Website
Aviseu-me del seguiment dels comentaris per correu.
Notifica'm per correu electrònic si hi ha entrades noves.